Edukatorzy seksualni z Pontonu opłacani przez producentów prezerwatyw?

pon, 6 lip 2009, 18:24:23

Autor: Mateusz W

Jak donosi najnowszy numer Gościa Niedzielnego, grupa edukatorów seksualnych Ponton jest patronem akcji promocyjnej producentów prezerwatyw Abpol Company Sp. z o.o. Dzięki temu patronatowi kampania reklamowa kondomiarzy może nosić miano „kampanii społecznej” o niedwuznacznej nazwie „Smakuj Życie”.

 

„Promocję prezerwatyw i rozwiązłego stylu życia organizatorzy zaplanowali na koncertach bardzo popularnych zespołów, m.in. Pectus, Voo Voo, Hey, Ani Dąbrowskiej czy kabareciarzy z Neo-Nówki. Akcja potrwa do końca sierpnia na Mazurach i nad Bałtykiem. Finałem będzie duży koncert w Operze Leśnej w Sopocie w końcu sierpnia. Na Mazurach będą też turnieje siatkówki plażowej i konkursy, organizowane w ramach tej samej promocji. W konkursach można zdobyć w nagrodę na przykład biżuterię, bokserki męskie z nadrukiem firmy czy 200 zestawów mixu prezerwatyw Rosetex.”

 

Na stronie owej „kampani społecznej” przeczytać można m.in. następujące teksty:

„Trzeba Smakować Życie!!! W pojedynkę. Parami. W zastępie (i w zastępowej). W... grupie z przodu, jak i w tej za nami (żeby nie powiedzieć – z tyłu)” – czytamy w artykule wstępnym na stronie. – „Jest szybki Smak ulicy – cichego zaułka, jest Smak tylnego fotela samochodu, Smak kina albo parku, ale też i wyrafinowany Smak sennego pokoju. (…) Wszystko jest możliwe, bo to co najważniejsze to bezpieczeństwo i ryzyko w jednym!!! (…) SMAKCHUJ ŻYCIE!!!” (pisownia oryginalna). Pracownik agencji reklamowej podpisał ten tekst jako „Wasz Xsiąże Zmierzchu”.

 

Pontoniarze zasłynęli ostatnio opublikowaniem pseudo raportu, obnażającego rzekomo  fatalny stan edukacji seksualnej w Polskich szkołach (czyli, że zamiast promowania nieograniczonej swobody seksualnej wśród dzieci, ośmiela się wspominać o wartościach, odpowiedzialności i zagrożeniach, których nie redukują gumki – nawet potrójne). Ale nawet bez tej żałosnej próby ubrania swojej ideologicznej agitacji w maskę działalności naukowej, i tak są powszechnie obecni w mediach, cytowani przez największe serwisy w Polsce i przedstawiani jako „eksperci”. Nikt z naszych oświeconych, polskich (?) dziennikarzy nawet nie zająknie się o zupełnym braku rzetelności oraz merytorycznej poprawności wypowiadanych przez nich opinii na temat seksualności, antykoncepcji i edukacji, ani o związkach tego rodzaju inicjatyw z szeroko pojętym seks-biznesem, radykalnymi lewacko – feministycznymi  organizacjami walczącymi o odwrócenie do góry nogami tradycyjnego modelu społeczeństwa, życia i moralności, a także potężnym lobby proaborcyjnym, które na zabijaniu dzieci zarabia krocie (jak choćby Planned Parenthood.). Czyżby niedawny „raport” oraz inne brednie głoszone przez młodych ekstremistów lewicowych z Pontonu też były wspierane i finansowane ze środków firm, którym bezpośrednio zależy na odpowiednim „uświadomieniu” młodego pokolenia?

Całość artykułu dostępna jest tutaj:

http://goscniedzielny.wiara.pl/?grupa=6&art=1246275327&dzi=1207812935&idnumeru=1245920415

 

Mateusz Włodarczyk

Komentarze (0)


Kosciol.pl
http://www.kosciol.pl/article.php/20090629182423305