Ekumenizm, Chrześcijaństwo, Religia - Ekumeniczny Serwis Informacyjny

Amerykańska kampania antyaborcyjna

W rocznicę wydania przez amerykański Sąd Najwyższy decyzji legalizującej aborcję ruszyła kampania reklamowa pod nazwą „Drugie spojrzenie”. Jej celem ma być zainicjowanie społecznej dyskusji i powtórne rozpatrzenie przepisów zezwalających na przerywanie ciąży. Kampania przebiega pod hasłem „Czy nie poszliśmy zbyt daleko?”

Plakaty reklamujące kampanię pojawiły się w waszyngtońskim metrze i autobusach, a 22 stycznia – w rocznicę decyzji Sądu Najwyższego, także w najważniejszych amerykańskich gazetach: Washington Post i New York Times. W San Francisco, gdzie plakaty również zostały rozwieszone, wiele z nich zostało zniszczonych przez członków tzw. „cenzury obywatelskiej”.



Trackback

Trackback URL for this entry: http://www.kosciol.pl/trackback.php/20060127202912536

No trackback comments for this entry.
Amerykańska kampania antyaborcyjna | 0 komentarzy
Komentarze należą do osób, które je zamieściły. Nie bierzemy odpowiedzialności za ich treść.

Szukaj

Polecamy





EWST.pl
Senior.pl
e-commerce.pl
com-media.pl
egospodarka.pl

Facebook

Patronat Kosciol.pl


Piotr Lorek, Motyw wygnania a doktryna piekła w Nowym Testamencie


Gorące tematy



  • Wielkanoc
  • In vitro
  • Tadeusz Rydzyk i Radio Maryja
  • Lustracja
  • Kreacjonizm i ewolucjonizm
  • Harry Potter
  • Pedofilia i molestowanie
  • Aborcja
  • Eutanazja
  • Homoseksualizm
  • Unieważnienie, stwierdzenie nieważności małżeństwa
  • Menu Użytkownika





    Nie masz jeszcze konta? Załóż sobie Nowy Użytkownik
    Nie pamiętasz hasła?

    Sonda

    Czy uważasz że decyzja Benedykta XVI o zdjęciu ekskomuniki z lefebrystycznych biskupów była słuszna?

    Czy uważasz że decyzja Benedykta XVI o zdjęciu ekskomuniki z lefebrystycznych biskupów była słuszna?

    •  Tak
    •  Nie
    •  Nie mam zdania
    0
    Wyniki
    | 10,704 głosów | 9 komentarzy

    Wydarzenia

    W najbliższym czasie nie ma żadnych wydarzeń