Ekumenizm, Chrześcijaństwo, Religia - Ekumeniczny Serwis Informacyjny

Forum > Ogólne > Pytania, problemy i opinie Nowy wątek Odpowiedz
 Kościół Zielonoświątkowy
 |  Wersja do druku
Izrael
 luty 07 2005 19:50  (Czytany 14068 razy)  
Forum Moderator
Moderator

Status: offline

Jaki macie stosunek do tego Kościoła? Na beznadziejnej stronie Oazy częstochowskiej spotkałem się z ostrzeżeniem: "Unikaj zielonoświatkowców". Skąd ta niechęć u katolików do ZŚ?

Sam jestem zielonoświątkowcem i jestem z tego dumny!
Linki:
www.kz.pl
http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0254.htm
http://reidler.cjb.net/nightwalker/fun/swiatlo_zycie/oaza.htm - stronka oazy

Pozdr. i czekam na opinie. Mam czego bronić.

===

Nienawidzę buty i pychy, złych postępków oraz przewrotnej mowy.

Profil   Email 
 Cytat 
Marta Nazarczuk-Błońska
 luty 07 2005 20:25   
Forum

Quote by Izrael: Jaki macie stosunek do tego Kościoła? Na beznadziejnej stronie Oazy częstochowskiej spotkałem się z ostrzeżeniem: "Unikaj zielonoświatkowców". Skąd ta niechęć u katolików do ZŚ?

Sam jestem zielonoświątkowcem i jestem z tego dumny!
Linki:
www.kz.pl
http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0254.htm
http://reidler.cjb.net/nightwalker/fun/swiatlo_zycie/oaza.htm - stronka oazy

Izrael, czemu zaraz posądzasz o niechęć wszystkich katolików? Znalazłeś informację na konkretnej stronie, z resztą chyba rzeczywiście beznadziejnej, bo się wcale nie otwiera...
Na pocieszenie mogę Ci powiedzieć, że mój własny tatko wygaduje o prawosławnych różne dziwaczne rzeczy, jacy to "oni" są niebezpieczni. Czy ja jestem wyjątkowo niebezpieczna? I czy to z powodu moich przekonań religijnych?

No właśnie. Jesteś niebezpieczny? Czy to raczej ludzie boją sie tego, czego nie znają...
pozdrowienia

===

Marta NB

Profil   Email 
 Cytat 
Damian Kowalski
 luty 08 2005 08:29   
Forum