Ekumenizm, Chrześcijaństwo, Religia - Ekumeniczny Serwis Informacyjny

Forum > Ogólne > Pytania, problemy i opinie Nowy wątek Odpowiedz
 Mam pytanie, bardzo mnie nurtujace, a nie znam odpowiedz.
 |  Wersja do druku
anonim89
 kwiecień 20 2008 14:06  (Czytany 1481 razy)  
Forum

Status: offline

Ostatnio zaprzyjaznilem sie blizej z pewna dziewczyna, ktora nalezy do mojej rodziny. Ona jest mojego brata ciotecznego corka i nie wiem czy wa takim przypadku mozliwy byłby slub, czy to nie jest kaziroctwo. Nigdy nie interesowalem sie genealogia swojej rodziny, przyzanam sie ze jestem zielony w tym temacie...Wole wiedziec to teraz, bo pozniej moze stac sie cos, czego bede zalowal.
Bardzo prosze o odpowiedz

===

Profil   Email 
 Cytat 
Łukasz
 kwiecień 20 2008 18:04   
Forum

Quote by anonim89: Ostatnio zaprzyjaznilem sie blizej z pewna dziewczyna, ktora nalezy do mojej rodziny. Ona jest mojego brata ciotecznego corka i nie wiem czy wa takim przypadku mozliwy byłby slub, czy to nie jest kaziroctwo. Nigdy nie interesowalem sie genealogia swojej rodziny, przyzanam sie ze jestem zielony w tym temacie...Wole wiedziec to teraz, bo pozniej moze stac sie cos, czego bede zalowal.
Bardzo prosze o odpowiedz

Dopiero się zaprzyjaźniłeś a już myślisz o ślubie Zwolnij tempo Nie znam sie na tych sprawach ale są tu eksperci którzy pomogą. Po za tym ten temat był już wałkowany dziesiątki razy na forum więc proponuje użyć wyszukiwarki

===

"Jestem Twym najlichszym sługą, nędznym robakiem, daleko nędzniejszym i godnym pogardy, niż to pojmuję i umiem wyrazic"

Profil   Email 
 Cytat 
Piotr
 kwiecień 20 2008 20:06   
Forum

Quote by Tanczacy_Kruk:

Dopiero się zaprzyjaźniłeś a już myślisz o ślubie Zwolnij tempo

Dobrze ze się zastanawia wcześniej.... profilaktyka nie szkodzi....

===

Mt6:7-8 [..]Oni myślą, że przez wzgląd na swe wielomówstwo będą wysłuchani. Nie bądźcie podobni do nich!

Profil   Email   Strona www 
 Cytat 
Łukasz
 kwiecień 20 2008 22:30   
Forum

Może popatrz tutaj

Skałosz