Ekumenizm, Chrześcijaństwo, Religia - Ekumeniczny Serwis Informacyjny

Forum > Kościoły a... > Kwestie moralne Nowy wątek Odpowiedz
 skuteczność metod naturalnego planowania w małżeństwie
 |  Wersja do druku
andziulina
 maj 07 2010 09:07  (Czytany 2306 razy)  
Forum

Status: offline

Witam wszystkich MilutkoSmile jestem studentką 3roku i pisze pracę lic. na temat :" Skuteczność naturalnego planowania rodziny w małżeństwie" potrzebuje pomocy małżeństw ,które stosują naturalne metody,w celu wypełnienia anonimowej ankiety,,jeżeli znajdą się tego typu małżeństwa proszę o kontakt na mojego e-maila amiulek6@wp.pl Pozdrawiam Rolling Eyes

===

Profil   Email 
 Cytat 
anthem
 maj 12 2010 09:22   
Forum

Quote by: andziulina

Witam wszystkich MilutkoSmile jestem studentką 3roku i pisze pracę lic. na temat :" Skuteczność naturalnego planowania rodziny w małżeństwie" potrzebuje pomocy małżeństw ,które stosują naturalne metody,w celu wypełnienia anonimowej ankiety,,jeżeli znajdą się tego typu małżeństwa proszę o kontakt na mojego e-maila amiulek6@wp.pl Pozdrawiam Rolling Eyes

Eufemistycznie określone jako naturalne metody planowania rodziny tzw ciupcianie w dni niepłodne są doniczego i są wielce nie skuteczne!
Ale są oprócz środków zabronionych przez KK inne metody, kiedy nie chcesz miesz rozwydrzonej hordy biegajacej po domu - po prostu się nie ciupciać, albo robić to w inną część ciała i będzie po bożemu i bez pigułek czy kapturków.

===

Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana.

Profil   Email   Strona www 
 Cytat 
xxx
 maj 12 2010 10:02   
Forum

1Eufemistycznie określone jako naturalne metody planowania rodziny tzw ciupcianie w dni niepłodne są doniczego i są wielce nie skuteczne!
2Ale są oprócz środków zabronionych przez KK inne metody, ............albo robić to w inną część ciała i będzie po bożemu[/p]

1. Nie ma to jak uargumentować swoje zdanie...

2. Kłamstwo! Będzie to grzech.

===

Czy jestem pyszny? Pysznię się paradą pychy, którą urządza we mnie geniusz.